zondag 29 januari 2012

Weekeeeend!

Jeeejj, vrij! Vrijdag is denk ik voor iedereen wel de leukste dag van de week: Je bent vrij, je komt thuis, je ploft neer op de bank en doet je eigen ding. En het leukste is: Je hebt nog een heel weekend voor je, Waarin je vast leuke dingen gaat doen! Daarom houd ik zo van vrijdag. Nou ja, niet van de ochtend, waarin je vroeg moet opstaan, maar rond 4 uur, als je echt vrij bent.
In het weekend heb ik altijd iets te doen. Op zaterdag ga ik meestal voetballen, afspreken met vriendinnen, naar de bios of naar de stad, en nog veel meer. Zaterdag is eigenlijk mijn 'doe-dagje'. Op zondag, heb ik juist een rustige dag. Ik slaap uit, kijk tv, doe wat huiswerk, en meestal jog ik ook op zondag. Op zondag draag ik bijna nooit make-up, want ik kom toch bijna niet buiten. En hoe meer make-up, hoe slechter voor je huid. Wel lak ik op zondag vaak m'n nagels. Op zondag heb je er genoeg tijd voor. Ik kies de kleur nagellak dan samen met de kleding die ik maandag aandoe.
Als ik aan zondag denk, denk ik ook al gauw aan maandag, helaas, na zondag komt maandag. Maandag vindt denk ik niemand een leuke dag. Je moet weer naar school, en je hebt nog de hele week voor je. Poeh... niet leuk!

Geniet van je weekend en denk niet te veel aan school, you're free !

Wat doe jij in je weekend? Wat vind jij van de maandag? Zet je reactie hieronder en blijf me volgen~!

xx'' Lisann ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten