zondag 29 januari 2012

Shopblog januari'12

Heee allemaal ! Dit is mijn eerste shopblog, van januari. In mijn shopblog (die ik zeker vaker ga schrijven) vertel ik jullie wat ik in die maand heb geshopt. Dat kan dus van alles zijn: kleding, make-up, andere beauty-accessoires en nog veel meer.
In januari heb ik niet heel veel geshopt, ik krijg namelijk kleed- en zakgeld, en ben daar best zuinig op :). Ik heb wel wat geshopt natuurlijk, want sommige dingen kun je echt niet zomaar laten liggen. Ik zal mijn nieuwe spulletjes aan jullie laten zien:

Bij de HEMA kocht ik deze tijdens het shoppen met mijn vriendinnen. 1 euro maar, en super lekker!

 Deze nivea-crème kocht ik bij de op=op shop. Supergoedkoop natuurlijk! Ze kostten me 3 euro voor 3 potjes met 50 ml. Superfijn voor je handen, en voor je gezicht! En je kunt ze zo meenemen in je tas.

Dit truitje kocht ik bij de H&M. Een rood-wit basic shirtje. Leuk om te dragen met een ketting of een sjaal bijvoorbeeld. Voor dit truitje moest ik 7,95 euro betalen.

Deze muts heb ik gekocht bij de Intertoys. Ja, ik weet het, het klinkt een beetje goedkoop, en hij was ook maar 2,48 euro, maar toch vond ik hem wel leuk, dus nam ik deze ook mee. (Het is trouwens een zwarte muts, misschien een beetje moeilijk te zien.)

Hmm, de zoet&zuur mix van redband is superlekker! En elke keer weer een verrassing wat het voor smaak is. Ik kocht deze bij de Kruidat voor 1 euro.

Hier ben ik echt blij mee! Het is een lipliner. Weer van Essence, en weer supergoed! Hij blijft goed zitten en heeft een mooie kleur. Dit is nr 07 Cute pink. Hij past goed bij m'n lipstain en dus nam ik 'm mee. De lipliner is 1 euro.

Deze nagellak (weer) van Essence kocht ik ook bij de Kruidvat. Hij was maar 1,79 van de trendeditie crystalliced. Hier heb ik een blog over geschreven: http://xmyownlife.blogspot.com/2012/01/essence-trendeditie-crystalliced.html. De nagellak dekt supergoed, en heeft een mooi neutraal kleurtje.

Deze longlasting eye pencil is ook van Essence. Ik heb hiervan de zwarte en de blauwe. De eye pencil is goed aan te brengen en blijft ook lang zitten. Ik heb de pencil gekocht bij de Kruidvat.

Deze ketting heb ik ook van de Kruidvat. Hij was afgeprijsd van 7,99 naar 1 euro! Zoiets schattigs kon ik niet laten liggen. De ketting is verstelbaar van ongeveer 50 tot 60 cm, als deze vast zit.

Ik hoop dat jullie mijn shopblog van januari leuk vonden!

Sorry voor de slechte kwaliteit en kleur!

Vergeten jullie niet een reactie te plaatsen en te stemmen op mijn poll!? Alvast bedankt!

xoxo'' Lisann (:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten