maandag 30 januari 2012

Tag; 10 random vragen about me ~

Heee, leuk dat je op mn blog kijkt!

Dit keer ga ik in mijn blog een tag doen. Dat is meestal een blog met vragen of mijzelf. Vandaag doe ik dat ook. Ik ga namelijk 10 vragen beantwoorden over mijzelf die gaan over allerlei verschillende dingen. Ik heb deze tag overgenomen van sanne, lief klasgenootje, volg haar ook! (onderin de site)

Hier komen de vragen dan, hihi.

1. Wat is jou ochtendritueel? -
Ik zet meestal om zeven uur mijn wekker. Dan ga ik douchen, aankleden, make-uppen, ontbijten, tandenpoetsen, brood smeren voor school en dan op de fiets.

2. Welke tandpasta gebruik je?
Ik gebruik meestal de 3D white glamour tandpasta van Oral-B, super lekker, hij schuimt heerlijk en je krijgt er (als het goed is) witte tanden van! Soms gebruikt ik ook Elmex, ik weet niet precies welke het is, maar die is eigenlijk nog lekkerder!

3. Wat vind je minder mooi aan je uiterlijk en waarom? -
Wat ik minder mooi vindt aan mijn uiterlijk is dat ik niet zo groot ben. Ik wordt namelijk over 3 maand 14 en ben 1.48. Of ik hiermee gepest word? Nee hoor, soms zeggen kinderen bij me op school wel eens van; zo, die is klein! Of vrienden maken dan van die grapjes, maar op zich vind ik het niet zo erg. Ik vind het ook wel weer fijn, te groot is namelijk ook helemaal niet leuk als meisje! En hakken bestaan ook nog. (:

4. Van wat voor beleg op brood houd je? -
Op mijn brood vind ik vleeswaren en kaas het lekkerst. Vooral kaas met komkommer is erg lekker. Soms vind ik een broodje met zoet beleg -zoals hagelslag- best lekker hoor, maar minder. Ik denk dat ik tosti's nog het lekkerst vind! Helaas is dit niet lekker om mee te nemen naar school.

5. Wat voor sport(en) doe je? -
Ik zit op voetbal, wat ik erg leuk vind. Ik heb dat van mijn vader, natuurlijk. Hij traint FcGroningen C3 en heeft een eigen voetbalschool. Dat komt dus niet zomaar! Ik zit in een superleuk team. Ook jog ik nu 16 week lang (althans, dat probeer ik), om een betere conditie te krijgen. Dit is superfijn na school en na je huiswerk, zo kun je al je stress er lekker uit zweten! Ook ga ik om de week, op zondag naar de voetbalschool van mijn vader, super leuk! (site staat onderaan).

6. Hoe ziet je borstel eruit? -
Mijn borstel is van kunststof. De 'haren' zijn best hard, maar dat is wel fijn met mijn haar. Ik heb namelijk veel  klitten in mijn haar en ik gebruik geen anti-klit spray omdat mijn haar hier erg vet van wordt. Wel gebruik ik shampoo met conditioner van wella.

7. Wat zijn je lievelingssokken? -
Hihi, wat een leuke vraag! Mijn lievelingssokken zijn zeker weten de lage. Die hoge sokken zitten echt vreselijk! Ik heb eigenlijk nooit sokken met kleurtjes, ik heb altijd zwart, wit of grijs. Past overal bij, maar toch een beetje saai...

8. Wat komt als eerste bij je op als je deze vraag leest? -
HAHAH, geweldige vraag. Nou, ik zal eerlijk zijn: braaksel, netjes gezegd ahahha. Ik las deze vraag erg letterlijk sorry, hahahha.

9. Houd je van taart? -
Ik hou wel van taart, hahaha, maar niet zoooveel als de meeste van jullie denk ik. Soms is het best lekker hoor! Mijn voorkeur gaat ook uit naar de slagroomtaart. JumJum !

10. Wat is je lievelingskleur? -
Ondanks ik veel van kleuren houd, heb ik niet echt een lievelingskleur. Toch vind ik blauw (licht & donker!) en rood wel heel leuk!

Nou, dit was mijn blog weer van vandaag, morgen weer een blog!
Ik hoop dat je m'n blog leuk vond en meer over me te weten bent gekomen! Hihii. :)

De site's van deze keer:
http://xmylifeassanne.blogspot.com/ , voor deze leuke tag, dankjewel !
http://www.voetbalcenter-meerstad.nl/ , hihi, oa. de voetbalschool van mn vader, toch even reclame maken!

Doeidoeeei ! dikke x lisann

ps. stem je ook op mn poll? en laat je je reactie achter? dankjewel ! xx''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten